Hisse pazarlamada gün geçmiyor ki yeni bir satış kanalı yaratılmasın, neler gördük neler yaşadık,ama kulaga fısldanan sihirli söz hiç değişmedi ‘'sadece kendine al, kimseye söyleme' 'mottosu hep aynı kaldı, Mottoyu söyleyenler değişti yada cephesi genişledi.
Kimler yoktu ki
Berberler, kamu çalışanları, garsonlar, oyuncu acentaları(bunlar muhtelif şehirlerde, oyuncu abiye yakın adam rolüne sahiptirler.) vb
Sonra sosyal medya pazarlamacıları peydah oldu.
Onların silahı öyle ‘kelimeden mana çıkarmak degil''
Robotlar, XX'ler,derin analizler,spaceler vs
Ama sabah öyle bir tweet gördüm ki ‘'hemşerilik' 'kanalı.
Gerçi hep tutar bu TÜRKİYE'de
Nerelisn abi,şuralıyım,
Aaaa oranın neresi şurası,vay be bende oralıyım
Diye başladımı, 6.ci kuşağa kadar gider. Velakin sağlam doalndırıcılık koridorudur.
Öyle arka koridor değil apaçık'' gondik koridoru''
Ayne şöyle;
ENSARİ
Tahtacısı bizim buralı
2 ay önce Pegyo'yu 12 tl'den dedi (buda tahtacının refaransı oluyor, öyle kolay değil bu işler, adama sorarlar''ne iş yaptın anlat bakalım'' )diye.
Almadım
Şimdi aradı ‘'ENSARİ'' full dedi
AKLINIZI KİRALAMAYIN……
Kaynak: Finanshub