Sosyal medya platformlarının Türkiye'ye temsilci atamasını öngören düzenlemenin üçüncü aşamasının sonuna gelinirken, sürenin dolmasına bir gün kala Facebook, Türkiye'ye temsilci atayacağını açıkladı.
Sosyal medya platformlarının Türkiye'ye temsilci atamasını öngören düzenlemenin üçüncü aşamasının sonuna gelinirken, sürenin dolmasına bir gün kala Facebook, Türkiye'ye temsilci atayacağını açıkladı. Türkiye'ye temsilcilik açma zorunluluğu getirilen yeni düzenlemenin süresinin dolmasına bir gün kala Facebook sondakika kararıyla Türkiye'ye temsilci atama kararı aldığını açıkladı.
Uzmanlar, özellikle Facebook platformlarını kullanan 1,7 milyon işletmenin etkileneceğini belirtmişti. IPSOS araştırmasına göre, Facebook platformlarının Türkiye'de yarattığı ticaret hacmi 15,3 milyar TL. Sosyal medya devlerinin Türkiye’de temsilci bulundurmasını öngören düzenlemede 3. aşamanın sonuna gelindi. Sosyal medya devlerine verilen süre 19 Ocak’ta doluyor.
Facebook Türkiye'ye temsilci atayacağını açıkladı!
Sosyal medya ağlarının Türkiye'de temsilci bulundurmasını öngören düzenlemede ağlara ilk aşamada 10 milyon TL, ikinci aşamada 30 milyon TL ceza kesilirken, sonraki aşamada ise ağlara işletmelerin reklam vermelerini yasaklayan karar devreye girecek. Gelinen üçüncü aşamada sosyal medya ağlarına verilen sürenin dolmasına 1 gün kala Facebook sondakika kararıyla Türkiye'ye temsilci atayacağını açıkladı.